Uppdatering

Oj nu var det längesen jag blogga känns det som, haha är van att lägga ut nått varje dag iaf.. Jag ju lämna in min dator på lagning så kommer ta ca två veckor innan jag får hem den :(
 
Veckan har iaf bestått av jobb, har bytt platser igen på jobbet och lite sånt. Sen har min lillasyster sovit hos oss och min kusin Emma har vart över på lite filmmys och sånt.
 
I fredags skulle jag bara ta det lugnt, men eftersom Emelie A skrev och ville ut så kunde jag inte hålla mig. Var så längesen vi gick ut och hennes första gång sen lilla Elsa. Så vi drog till Jessica där det var lite folk och drack och hade jätte trevligt. Sen gick vi ut på krogen och dans. Mycket trevlig kväll! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0