Första dagen på körskolan

Shit vilken intensiv dag den här första dagen har vart. Först hade jag min första körlektion tidigt imorse och jag hade ställt klockan men den ringde såklart inte (eller så var det jag som råka stänga av den i sömnen). Får nog ställa fler klockor imorgon, rumskompisen ska upp samma tid som mig så det blir bra,slipper jag väcka henne i onödan. :) har iaf haft tre stycken körlektioner idag och läraren tyckte det gick super bra. Hon sa att jag ev. inte behövde ta alla körlektioner jag har bokade. Så det känns bra! :) Har förstökt pluggat lite på datorn på då här delproven också. Och precis vart på en teorilektion på tre timmar. Så har ungefär hållt på i 12 timmar idag. Blir så glad för alla fina sms och samtal jag får från mina vänner, stöttar mig och känns som man får lite mer motivation. <3 
Fick ett sämre besked idag... trafikverket har ändrat nästan alla uppkörningsprov och teoriprov till två veckor efter kursen, för det har vart så fullbokat.... blir så irriterad för har tagit ledigt för dom två dagarna efter den här intensivkursen, dom skulle kolla upp tills imorgon om det gick att ändra, annars lär jag ringa chefen imorgon och försöka ändra min ledighet. Krångel krångel.
 
Aja, har det iaf jätte bra här med trevlig folk men saknar min älskling väldigt mycket! Så tomt att vara utan dig. Bara inne på andra natten nu men det är väldigt jobbigt redan. Saknar dig Mattias <3
 
 Här är vårt rum.
 
Nej, nu ska jag plugga lite mer sen ska vi ner och kika på lite tv innan sovdags, för imorgon har jag min första körlektion vid 8.00.
 
Puss och godnatt
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Wahlund

Det är drygast dom första dagarna. Det går lite lättare sen när man kommit in i det :)

2012-10-16 @ 01:00:26
URL: http://emeliewahlund.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0