Godmorgon

Igår vart det tvmys framför tv:n hela kvällen. Kollade på Bonde söker fru,
Nybyggarna och Efterlyst. Sedan vart det pums i säng. Jag drömde en sjuk
dröm inatt... drömde att jag köpte ett hus för 150 000kr (slog till på en gång för
det var så billigt), men sen när vi flyttat dit alla saker så upptäckte vi att det var
ett spökhus och låg massa lik under huset.. haha, var helt sjuk och läskigt. Tur
det bara var en dröm! ;)
 
Idag har jag tagit en lång sovmorgon, Mathilda väckte mig vid halv tolv ca, tur
det.. annars skulle jag nog sovit fortfarande ;) Har precis ätit macka & te och
ska väl snart sätta igång med nått, pluggga kanske. Man börjar känna sig
rastlös nu, ingenting att göra här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0