Nära döden

Det vart en utgång igår ändå, eller jag och Mattias bestämde oss för att gå ut och ta en öl bara. Så vi gick till Elvan först och var en lång kö, när vi väl kom fram och stod längst fram så sa dom att dom inte tog in nå fler folk så efter en timmer väntan gick vi till Kingen ist där vi tog oss en öl. Mötte Danne, Gerda och massa på krogen så vi dansade med dom hela kvällen och vart en riktigt lyckad kväll :)
Imorse så åkte vi till Sandviken badhus och mötte upp Stefan och Joakim. Vart där hela dagen och bada. Jag övningskörde både dit och tillbaka, men på vägen hem så sprang det ut två rådjur mitt på vägen framför mig.. så fick tvärnita och fick en nära döden upplevelse.. haha. Nej men fyfan, kändes som hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig. Gick iaf bra som tur var och vi lever idag. Körde hem Joakim och Jag och Mattias har precis kikat på Solsidan och nu kollar vi på Johan Falk.
Imorgon blir det jobb, åh inte alls taggad, men det är bara att köra på.
 
Puss och godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0