Tisdag

Hade första körlektionen imorse kl 8 så var uppe med tuppen idag igen. Började med en dubbellektion så kört mycket i fagersta idag. Sedan har jag och Mathilda förhört varandra några timmar och gått igenom gårdagens teorilektion. Så det känns liite bättre idag. Men huvudet snurrar mest med all information. Vi har precis vart till Konsum och handlat lite mat till senare. Kl. fem blir det teorilektion i tre timmar igen.
 
Känner fortfarande av förkylningen och den vägrar ge sig... idag känns det värre igen och vart tvungen att köpa huvudvärkstabletter och strepsil, hoppas bara att det inte blir värre. 
Jag har ångest för Engelskan också.... vet inte när jag ska hinna med det, får se till helgen om jag hinner med lite då. :/ Ska nog snart fixa mig lite te snart och fortsätta pluggande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0