Torsdag

Har jobbat min första dag idag den här veckan. Kändes sådär, det gick bra men
så drygt när man ska hosta hela tiden! Har precis kommit hem nu och ska nog
börja på med maten snart. Har skrivit klart sista inlämningsuppgiften i engelska
nu också, så ska bara skicka in den så har jag det klart också! :D
Imorgon blir det mys med mina syskon Elin och Elsa medans pappa drar till
Stockholm och spelar. Tjejerna ska få visa sina skills och läga tre rätters middag
åt oss, LYX lär jag ju säga! ;) Så imorgon får vi dra och storhandla med dom! :)
Sedan på lördag blir det fest hos Enoksson. Ska fixa och ladda ner lite filmer
som jag måste ha under tiden jag blir i Norberg sen. Hm.. får se om jag orkar
med det ikväll. Lär storhandla tills dess också, lär ha med mig massa saker så
jag kan överleva där, inte bara det här heller. Ska blir lite spännande också
faktiskt, men mest nervöst.... jag är nervös redan nu.. hm, vad fan kommer jag
då vara när jag är där sen. :o
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0