Värdelösa

Man blir ju galen på de där jävla infokomp. Nu har jag fixat så jag kan ta ledigt från jobbet ett till datum för att göra om det där jäkla provet. Så ringer jag dom för att boka ny tid för engelska provet. Då har dom stängt ner infokomp och bytt nämnare eller vad det var dom sa. Och jag skulle prata med min lärare om hur vi skulle lösa det med provet, och hon säger att hon inte vet det att jag ska prata med nerstängda komvux som inte ens går att gå tag på. Fick sedan prata med rektorn på skolan och hon skulle försöka fixa nått, skulle vänta på ett samtal i veckan, om ingen ringde skulle jag höra av mig igen. Bra koll dom verkar ha. Snart skiter jag i den här jävla engelskan för dom som handleder detta är ju helt blåsta och verkar inte ha koll på någonting.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0