Drömmer mig bort

Sitter och steker i solen på min lunch… underbart väder, kan inte bli bättre! Dock kliar det i ansiktet när jag är i solen, är så torr så beror nog på det. Förmiddagen har inte allt var kul, massa krångel.. men hoppas på en bättre eftermiddag. Har möte senare också så förhoppningsvis går eftermiddagen snabbt. Sen lär jag hem fort så jag är hemma tills vår garderob kommer.

Sitter och funderar på vad som händer i sommar. Är så himla mycket jag vill göra, åka iväg på semestrar, och hitta på massa tok. Vi har iaf funderingar på Kolmården och ev. en sista minuten utomlands. Hm, ja vi får se.. allt hänger på ekonomin, ledigheter & om tid finns.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0