Grattis mormor 69 år!

 Måndag idag då och jag har precis satt mig i soffan för kvällen. Imorse tog jag lite sovmorgon tills pappa ringde och väckte mig för han hade problem med datorn igen. Så jag drog dit och hjälpte hon fixa lite innan jag åkte förbi mamma och hämta upp Lovica och Joakim, åkte och handla present och sedan hämta vi upp Mattias för att åka vidare och fira mormor som blir 69 år idag! Stort grattis till min söta mormor! <3
Vart bjuden på fika och mat hos dom, var trevligt. Sen åkte vi hem och fick med oss Stefan hem. Jag bytte om direkt hemma och åkte till gymmet där jag körde ett pass mage och rygg, även lite ben vart det idag.
Duscha och åkte hem igen då bästa Ida kom över och tog en kopp te och snacka lite skit. :)
Nu har hon precis gått hem och jag ska bara lägga upp det här inlägget sen är det nästan dags att gå och lägga sig.
Har haft en bra påskhelg, dock önskar jag att den var lite längre ändå... man är då aldrig nöjd! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0