Godmorgon!

Det känns så skönt att ha kommit igång med träningen igen, iofs så är jag bara inne på första veckan med träning.. hahah! Men det är en bra början. Den här veckan har jag iaf vart ut på en promenad och vart ut och sprungit två gånger och kört lite övningar hemma, och veckan är inte över. Förstår inte varför man är så slö oftast, jag menar det är ju så sjukt skönt när man vart ut och rört på sig. Jag hoppas jag kan hålla i det här lite längre än tidigare. ;) Efter Rhodos resan blir det spartider, ska försöka att inte köpa allt onödigt, mindre cigg, kläder, fika, mindre alkohol osv. Försöka spara för första gången i mitt liv!

Nu ska jag bege mig not jobbet, trevlig fredag!

 
Efter vårt svettiga pass igår ;)
 

Fick ett fint sms igår av en nära vän, man blir ju så otroligt glad av detta. Du ska veta att de gjorde min dag! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0