Grattis Joakim

Hade världens jobbångest i söndags och ville verkligen inte avsluta semestern. Sov ca 3 timmar den natten, låg bara och vred på mig hela natten. Men det gick bra att jobba ändå, dagen gick snabbt. Efter jobbet var vi till mamma och firade min lillebror Joakim som fyllde 17 år igår. Stort grattis till honom, bara ett år kvar tills han kan följa med ut på krogen och röja. Mormor och morfar kom förbi där också och fikade.
 
 
När vi kom hem sen kom Camilla och Jocke över och vi satte oss på ballkongen och snacka lite och drack te, mycket trevligt som alltid!
 
Idag har vart en helvetesdag, har verkligen vart helt slut i hela kroppen. Inge bra alls, men trotsade det och tog en joggingtur nu på kvällen, kände att jag ville rensa tankarna lite.
Nu har jag precis duschat och ska nu övertala Mattias att se en film innan sängdags.
Puss och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0