Onsdagsöl

 I onsdags hade vi inte mycket planerat till en början, tog sovmorgon och var sedan iväg och hämtade mitt nya pass, och fyfan.. Man ser ju alltid förjävlig ut på de där korten. Åkte sedan och köpte oss en sallad och satte oss på holmen och åt, mysigt! Sedan drog vi hem till Ersson där Andersson var också och grillade lite kött, jag låg uppe på hans tak och solade och hade lyx! Hade en öl i ena handen och en cigg i den andra, kunde inte bli bättre ;)
 
Sedan ringde Camilla och Jocke och fråga om vi ville med till Kingen och ta en onsdagöl, jomenvisst, så vi drog hem och bytte om och mötte upp dem i Karlberg först, satt och snacka lite skit och drog sedan till Kingen. Mycket trevlig kväll som alltid! :)
 

Nu har Mattias åkte iväg på festival i Gävle så jag har bjudit över mina syskon Stefan, Joakim och Amanda. Blir att se på en film till kvällen och äta lite snacks.
 
Vet jag är löjlig, men saknar redan min älskling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0