Taggar!!

Igår efter jobbet åkte jag och gjorde några ärenden på stan, hämtade sedan mitt paket från have2have, åkte sedan och hämtade upp Elsa för att hämta mina bikinis. Så gick in och snacka lite med pappa och Stefan också. När jag kom hem så var Ersson här, så vi beställde pizza och kollade på Sunes sommar. Sen vid nio tiden vart jag sugen på utgång ändå... fast jag skull spara mig till semestern! Slutade med att jag gick över till Jessica på förfest och sedan gick vi till krogen och dansade hela kvällen, hade riktigt kul! Full vart jag också ;)
 
Idag har jag packat inför resan, vart över till Ida och fikat lite, var trevligt! :) Sen körde jag hem Emma till Hedemora.
Nu till kvällen har jag och Mattias vart på bio och kollat på Snabba Cash 3, rekommenderas, den var väldigt bra, lite lång dock. Nu ska jag bara tagga och vänta tills det blir morgon så vi får dra ifrån Sverige ett tag! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0