Epilepsi

 Gud vad obehagligt, fick ett samtal igårkväll om att min lillasyster åkt med ambulans till sjukhuset. Hon hade börjat bli frånvarande och sedan ramla hon bara ihop och låg och skakade, fick ingen luft och ögonen snurrade och var helt borta. Ambulansen kom iaf på tre minuter och hämta henne. Nu är hon fortfarande på sjukhuset och jag väntar på mer information. Det verkar som att det kan vara ett epilepsianfall. Stackars Viktoria <3 Och stackars mamma och de andra syskonen som var så rädda. Tur jag inte var där, jag vet nog inte vad jag skulle göra.

Nu är det iaf fredag och helg snart, bara en halv jobbardag kvar. Undrar vad jag ska göra idag, ska nog bara ta en vilokväll, imorgon ska jag ju upp i skaplig tid och åka till Borlänge med Jessica G.

 

 

 Fick julkort och en liten godispåse när jag kom till jobbet imorse.

Nu ska jag upp till öb en snägn med Nina under lunchen. Skriver mer sen :) Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0