God jul!

 I fredags bestämde vi oss för att dra ihop lite vänner för att se uppesittarkvällen. Så jag åkte upp på lunchen på jobbet för att köpa bingolotto och det var ju kaos där, hur mycket folk som helst. Efter jobbet kom iaf Ersson, Enoksson, Andersson och Josse över så vi drack lite glögg, åt gott och kollade bingolotto, jag vann såklart inget. Enok var den enda som vann något.. en nyårslott. 
Vart iaf en väldigt trevlig kväll!! :)
 
 
På tidagen var det sedan julafton som nog de flesta längtat till :D På morgon bytte jag och Mattias julklapp, jag fick ett fotbad som jag ska inviga senare idag. Perfekt för mina fötter <3
 
Åkte sedan till Mattias föräldrar och åt lite julfrukost, var riktigt trevligt.
 
Mattias håller i goa Tilde.
 
Sedan åkte vi vidare till pappa där vi vart bjudna på fika och bytte julklappar.
 
 
Sen tillsist åkte vi ut till mormor där vi träffade resten av släkten. Åt lite julbord och bytte julklappar, den här gången var inte alla syskon med eftersom det var "pappajul" för dom så julklappsutdelningen tog bara två timmar i år ;)
 
Hade en lyckad och bra julafton. Tack för alla fina presenter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0