Gym

  Nu har vi precis vart till gymmet och mötte upp Anna och Elsa där, vi körde ett pass på en timme, var skönt. Körde inga maskiner alls idag bara på uppvärmningen.. förhoppningsvis har man lite träningsvärk imorgon, hade ju lite att prata om också så vart lite snack mellan övningarna ;) haha! Åkte sedan hem och hoppa in i duschen och har precis hängt tvätten. Nu ska vi bara ha kväller, chilla lite framför tv:n.
Efter jobbet var jag även förbi apoteket och hämtade ut min medicin som jag ska testa äta nu en vecka och se om handleden blir bättre. Annars får jag ringa dom igen och boka en ny tid för undersökning. Hoppas verkligen att det försvinner nu!
 
 
Ett gammalt kort som min kusin Sandra knäppt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0