Juldagen

På juldagen åkte vi till mamma där vi firade de andra syskonen som inte var med på julafton. Bytte julklappar och fikade. Mormor, morfar och kusinerna kom också. När vi vart där några timmar åkte vi hem och bytte om och Emma och Ersson kom över. Sedan drog vi över till Enoksson som bjöd på middag. Super god mat fick vi! :) Camilla och Jocke kom över sen också + lite mer folk så vart det fest. Vid 10 tiden drog vi ner till Kingen och tänkte gå in, men det var en sjukt lång kö…. Så efter lite väntans där gav vi upp och åkte tillbaka till Enok och fortsatte festa. Hade en riktigt kul kväll! Stefan och Ersson sov sedan över så det vart chill hela dagen då Mattias jobbade. Mot eftermiddagen åkte dom hem och Ida kom över och fikade lite med mig. Vi bytte julklappar också och jag fick fina grejer. 

 

Två bilder från juldagen.
 
Sen när Mattias kom hem åkte vi och firade hans pappa Ronny som fyllde år. Där vart vi bjudna på fika, mycket trevligt! Dock kände jag mig rätt sliten efter festen dagen innan och hela den dagen. Börjar bli rädd för att vara social ;) Haha nej men kvällen slutade sedan med att vi städande undan lite innan sovdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0