Kväller

 Jag har inte nå roligt att skriva om som vanligt, men igår var vi och firade Andersson på kvällen som fyllde 28 år. Vart lite fika där med grabbarna. Kan inte bli annat är trevligt! Idag vart de en väldigt stressig dag på jobbet. Hoppas morgondagen blir bättre. Idag var jag även till vårdcentralen och kollade upp min handled och tån. Gick väl sisådär, handleden kunde dom inte göra så mycket åt eftersom det är en yrkesskada, så det lär gå via företagshälsovården. Så får se om jag kan få en tid där snart. Efter jobbet var jag iaf hem först och åt lite mat, sen åkte vi till gymmet och körde ett gympass. Just nu är min kropp slutkörd. Nått konstigt och dumt som jag inte tycker om är att jag bara går upp och upp och upp i vikt hela tiden. Tycker inte alls om det. Tycker det kan stanna nu! Tycker inte att jag är tjock, men jag trivs inte i min kropp just nu.. lär försöka minska av matportionerna och äta lite nyttigare tror jag så det händer nått med träningen. Har iaf fått äta upp för träningen i måndags, haft sån jävla träningsvärk både igår och idag.. och det lär ju inte bli bättre imorgon. Haha.
På tal om nått annat så var det sista avsnittet av bonde söker fru idag, lite tråkigt för jag älskar det programmet :( Nu inväntar jag Paradise Hotel.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0