Matlådor

God morgon,

Igår efter jobbet förstökte jag ringa runt för att höra vad fel med min onda handled berodde på. Fick inte så bra svar så jag får ringa min vårdcentral idag och höra om man kan få en tid. Sen åkte vi till Ica och veckohandlade, när vi kom hem packade vi upp allt och satte igång med maten. Har fått tips om att göra mat en dag i veckan och då göra mat för hela veckan.. jag tyckte det lät väldigt bra!! Vi har gjort liknande förut, fast då gjorde vi storkok av en maträtt till hela veckan och det vart lite enformigt. Men nu gjorde vi kassler och purjolökstuvning, köttfärspanna, lax och kött med rotfrukter till veckans alla mål. Det tog ca 1 ½ timme bara, så jäkla skönt att slippa tänka på mat resten av veckan. Kylskåpet är nu fullt med matlådor :D

 

Kvällen avslutades med Tonårsbossen.

 

 

Kommentarer
Postat av: Emelie Wahlund

Så brukar vi också göra :) Asskönt

2013-12-10 @ 18:56:56
URL: http://emeliewahlund.se/
Postat av: monika

ni är duktiga kram

2013-12-18 @ 18:02:09
URL: http://www.nattstad.se/monika.hogberg.3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0