Dagen

 Har vart en helt okej dag förutom vissa störningar under dagen. Har taggat till AW som vi ska ha i helgen, längtar!
Efter jobbet vart det ett Core pass på Måbättre och sedan hämtade vi ut vårt paket på posten. Fick hem vårt vinställ, så får se om den kanske åker upp under nästa vecka. Sen vart det tro det eller ej, men pizzaaaaa.... Suck, Stefan och Mattias rösta mot mig så fick väl ge mig. Hehe, men jag kan ju aldrig tack nej heller när någon börjar prata om pizza. Men men, får träna bort det på torsdag ist. ;)
 
Nu ska jag hänga lite tvätt, och har precis hjälpt min lillasyster med hennes bloggdesign. Hon var så tacksam och glad. Hon skrev:
 
Det är jätte bra tack Emelie :) du är den bästa syster|<33 tur att jag har dig <3 vart jätte nöjd :) den vart as cool :)
tur att ja har en så bra och snäll syster som du.
 
Man blir ju så glad av detta! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0