Falu

Igår slutade jag tidigare eftersom jag skulle åka till Falun, fick resesällskap av bästa Camilla. Stefan fick även skjuts tillbaka till Falun. Gick helt okej att hitta dit, och fick mina recept och den medicin jag ville ha. Dock kommer jag då bli nykterist i ca ett halv år, men det får det väl vara värt ;) Får satsa lite mer på träningen framöver.

Sen åkte vi iaf in mot centrum och kikade i lite affärer, jag hitta ett par snygga leggins som fick följa med hem. (Bild kommer sen) Förstökte hitta en vinterjacka men det är ju helt omöjligt.. :( Finns mest vårjackor och när man väl hittar en vinterjacka så är det en skit stor. Åh saknar min gamla jacka, men är tur jag fått låna Idas jacka sålänge så man slipper frysa ihjäl.

Aja, innan vi skulle åka hem så försökte vi hitta Max för att äta lite, vi hittade Max rätt snabbt, men det var då inte de lättaste att hitta infarten dit, åkte fram och tillbaka och körde runt i rondeller och krångla, höll på att köra in på en enkelriktad väg… men tillslut… kom vi fram. När vi var klara där så rulla vi i princip ut, mätta och belåtna ;D Försökte sedan hitta hem vilket också vart ett litet äventyr.

 

Bil kör om oss.. och blinkar med bromsljuset

C: Vad gör han??

E: Äsch, han tackar bara (lite stolt sådär)

Lite senare, han fortsätter blinka.

E: OJJJ, har helljuset på….

 

Öhm, man är inte alltid den smartaste ;)

 

Kom sedan hem vid sjutiden, så då vart farmen och sedan började jag kolla på efterlyst, men jag märker verkligen att jag börjar bli gammal, haha somna efter halv programmet och Mattias väckte mig vid halv ett, så var bara att förflytta sig till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0