Partyhelg

I fredags kom Therese och vi fixade oss innan vi drog till Jessica där det var lite fest. Var super kul och gick sedan vidare till krogen och dansa hela kvällen. :)
 
Mobilnördarna ;)
 
Lördagen spenderades i stort sätt hela dagen i sängen. Haha, sen var det bara att tagga om. Jag och Jessica åkte till Bäsingen och hämta Therese så drog vi hem till mig och fixa oss innan vi drog till Emelie F på förfest. Sedan gick vi till krogen och dansa allihop. Dock slutade kvällen inte helt på topp. Var någon sjuk tjej på krogen som kom bakom mig och dansa och börja ta mig på brösten och sedan gjorde hon detsamma på min vän, hennes anledning till detta var att hon var lespisk och tyckte vi var snygga. Alltså hur dum är man inte då?
Jaja, har iallafall haft en toppen helg med mina vänner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson

hon kanske skulle ha gått till en gayklubb istället ;)

Svar: Jaaa men verkligen!! :P
Taas

2013-02-19 @ 20:45:43
URL: http://rebeckahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0