Synd om mig

Idag har det vart synd om mig... Dom har gjort leverprov på mig och tagit blod, fytusan, tycker det är så hemskt :( Har setat och åmat mig hela dagen och tyckt synd om mig själv ;)
Aja, nogpratat om det, efter jobbet så åkte vi till Hedemora och köpte lite grejer, sen stannade vi på donken och åt mat, men hem veckohandlade sen kom min bror Stefan på besök. Tvättat, hänt tvätt och sprungit upp och ner för den där jävla trappen hela eftermiddagen. Sen kom Emma och Fredrik förbi och hälsade på, var trevligt. Mattias hjälpe dom att bogsera bilen till Krylbo och nu sitter vi äntligen här, har precis duschat och det är snart sovdags. Ska börja tidigare på jobbet imorgon också så måste lägga mig i rätt bra tid för att orka upp.
 
 
Vi fick en fin "renoveringspresent" av Emma och Fredrik som dom köpt i Thailand, fick en fin lampa som jag ska visa er sen :)
 
Puss och godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0