Duktiga han

Vart en himla stressig dag på jobbet, fattar inte hur det bara kan smälla till och helt plötsligt blir det fullt ös och alla kunder hör av sig på en och samma gång!! Aja, fick ett trevligt meddelande på jobbet från älskling som fick besked om ett jobb han sökt att han fått anställning där, så duktig min man är :) <3
Firade på Sibylla med en hamburgare (haha, det är lyx för oss)! Sen åkte han till karlbo och fixa med bilen och bästa camilla kom över till mig och drack lite te och snacka lite skit. Mycket trevlig kväll! Sen kolla jag på en skit film som jag var så dålig så jag inte ena tänker skriva ut vad den heter :p kvällen avslutades med ett farmen avsnitt. Nu är det sovdags!
Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej där! Har vart frånvarande x antal månader från bloggen, men nu är jag back on track!
Hoppas allt är fint med dig?

Kram!

Svar: Hej, jo det är bara bra med mig :) sjdå?Kram
Taas

2013-01-11 @ 12:04:52
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla skitfarmen tjugo minuters sändingsid och det tog dom fan fem avsnit innan det ens blev en tävling! Nej om ni ska kolla gör som jag och kolla inte på tv, på playkanalen är det bara nåong minut reklam till skillnad från tv där det nästan är tio min!! /Mitt namn är Stefan och jag vill vara anonym ..

2013-01-12 @ 08:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0