Dumma folk

Trött man blir på idioter till grannar som klagar på att det är stökigt på våran balkong?? Vad fan bryr dom sig ens för? Vi är mitt under renovering och har lastat ut saker på balkongen, men det är just nu när vi håller på att fixa här, åh sura gammal kärringar och gubbar som har för lite att göra.
Sen måste jag klaga på annat också, säger så här.. Blir himla sur på folk som går ihop med varandra och alltid ska klaga. Nej usch, plus att min förkylning bara blir värre. Tror tillochmed att jag fått feber, men ska snart gå och sova.
Har haft mycket att göra även idag på jobbet, slutade dock lite tidigare idag för att gå till doktorn, men fått ny tid till Falun istället.
Nej det här inlägget vart Inge kul, haha men det är så det är just nu.
Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Emelie Wahlund

Haha men va? Klagar dom för att det är stökigt? Dagens skämt eller? Det är väl inte deras balkong heller :s

2013-01-16 @ 11:56:30
URL: http://emeliewahlund.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0