Kungsgatan 4

I fredags körde jag ett spinningpass med Lotta och Pia, och jag kan säga att jag var helt död efter en timme på cykeln, ont i rumpan har jag också, hårda sadel. Haha, men kändes faktiskt skönt efter att komma igår, har inte gymmat på typ ett år så känner att det var dags nu, vi funderar även på att byta gym till Mt´s, hmm, ja vi får se hur det blir med den saken.
 
Igår var jag och Mattias och åt middag med Lotta och Jimmy på Kungsgatan 4, var super trevligt! Sedan gick vi vidare till Kingen och dansade lite och drack massa öl, vin, cider, shots osv.
Tack till er för en trevlig kväll, idag mår man lite sämre, sov till halv två tiden.
 
Idag har vi iaf städat massa och plockat undan. Nu ska jag försöka komma på nått att äta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0