Love you

Jag är så otroligt tacksam för en speciell person som finns i mitt liv, en person som alltid finns vid min sida i alla lägen. Den enda personen som jag vill dela allt med. Vill leva ett långt och lyckligt liv med dig Mattias, ingen ska få ta det vi har tillsammans ifrån oss. Du är en alldelens speciell person som alla människor bör få ta del av, du sprider så mycket lycka i mitt liv, du ger mig allt… kärlek och så mycket kul i har gjort tillsammans. Kommer ihåg vår lilla minisemester till Leksand när vi vart tillsammans 6 månader, allt var fortfarande lite pirrigt och vi kände inte varandra innan och utantill, spänningen och när vi bugga till låten ”vad har du under blusen Rut” bland alla gamlingar ;) Finns så många fina minnen tillsammans med dig, små utflykter till stora resor. Vi har delat allt mellan glädje och sorg, och det finns ingen person som förstår mig så bra som du gör. Jag blir varm inombords i ditt sällskap, du gör mig hel!  

Du är underbar och jag älskar dig min fina! <3

 

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Underbart att höra, det är bra med mig också :)
planer för helgen då?

2013-01-12 @ 00:11:08
URL: http://juliasusanna.blogg.se
Postat av: monika

kram ja var rädda om varandra kram

2013-01-13 @ 12:32:37
URL: http://metrobloggen.se/monikah/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0