Torsdag

Stressig dag idag också på jobbet, men börjar bli en vana nu ;) efter jobbet åkte vi och åt på beppes sen gick jag över till Ida en sväng och frack lite te ock snacka skit, mycket trevligt söm alltid. Sen hem och så fortsatte vi med renoveringen. Satte upp massa lister i taket vilket inte var det lättaste. Fyfan men nästan klart är det nu iaf, allt vart inte perfekt med det fixar vi nog med latexen imorgon. ;) fick ett tråkigt meddelande av en nära vän till mig idag också och lider verkligen med er. Livet är så orättvist och du vet vart jag finns om du behöver mig <3
På råga på allt så började ett hus vid skolan att brinna idag, hela huset har nu brunnit ner och hoppas verkligen att det gick bra för mannen som bodde i huset.
Nej nu måste jag sova om jag ska orka morgondagen. Börjar en timme tidigare även imorgon, stackar morgontrötta mig :(


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det blir nog bra oavsett vilken du väljer tror jag! :)

saknar dig med! Får ses snart <33

2013-01-26 @ 18:57:54
URL: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0