Måndagen

Igår när jag vakna åkte jag och hämtade upp underbara Anna som är i stan och hälsar på. Åkte till stan och åt lunch på Café plus. Sedan drog vi och köpte jordgubbar och satte oss ute på gräset utanför mig och satt och snacka om allt och inget. Mycket trevlig som vanligt! :)
 
 

 
Åkte sedan och hämtade Mattias och åkte förbi pappa och hälsade på en sväng, vart bjudna på fika där. Sen sist men inte minst så drog jag en sväng till Kenneth på kvällen och hälsade på. Vart mest att kolla på Simpsons. :)
 
Idag har vi vart förbi mamma och hälsat på syskonen, och nu väntar vi på att Andersson ska komma. Vi ska till Fagersta och fixa pass inför resan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0