Ryck....

Idag efter jobbet åkte jag raka vägen hem och vi gjorde lite mat, Mattias hade vart duktig och förberett när jag kom hem.. så gick smidigt och bra med maten :) Sedan åkte vi till Krylbo och hämtade upp combi campen så jag fick träna på att köra med släp innan semestern. Det gick faktisk bra.. lite svårt att backa bara med jag klarade det ;D

Sedan åkte vi hem till Ann och Ronny och snackade med dom innan vi åkte vidare hem.

Nu ska vi se lite film och sedan sova.

 

Vet förresten inte vad det är för fel på mitt högra öga…. Det har börjat rycka och drar, har vart så nu i en vecka och har aldrig haft så förut!

Vet någon vad det kan vara för fel?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0