Tvättar bilarna

Igår kväll när vi hängt sista tvätten för dagen så la vi oss båda i soffan och somnade av, klockan var inte ens halv nio. Haha men trötta lär vi vart, kan behövas sova ibland också. Idag efter jobbet var jag förbi camilla och hämta mina foton på ett usb. Super tack camilla för hjälpen med korten till mitt personliga brev. :)
Sedan åkte jag hem och bytta om, åkte till Mattias föräldrar och åt lite mackor innan vi satte igång å tvätta bilarna. Nu är dom så fina så. Nu är vi klara, bara Mattias som håller på att fixa det sista nu. Börjar bli hungrig nu, så vi ska väl åka och äta snart och sedan fixa lite musik till power meet i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0