Promenad

Jobbdagen har faktiskt gått rätt snabbt idag. Vart på möte en timme på förmiddagen och sen har dagen bara rullat på. Efter jobbet åkte jag hem och Mattias hade gjort maten klar, bara att sätta sig och äta, lyx! :) Sedan kom Lotta och vi tog en promenad på 8 kilometer, var väldigt trevlig att snacka lite skit och skönt att komma ut och röra sig lite. Så kom precis hem nu och klockan är redan tjugo i nio. Ska snart hoppa in i duschen och sen slå mig ner framför tv:n.
Längtar till i helgen då vi ska på Emmas kräftskiva för att fira hennes student på fredagen (tyvärr fick jag inte ledigt, så kommer missa nästan hela kvällen, men förhoppningsvis så blir det väl lite fest på kvällen). Sen på lördag ska jag ha sommarfest med lite kollegor som jag också ser fram emot! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0