Rensning

Nu var det längesen jag bloggade igen, men har inte så mycket att skriva om. Somnade med feber i söndags men jobbade måndagen ändå och halva tisdagen innan jag gick hem. Förkyld och feber är ingen höjdare direkt :( Skit drygt då jag inte kan sova på nätterna för håller på att hosta ur mig lungorna. Nu har iaf den värsta huvudvärken försvunnit och försöker krya på mig. Imorgon är det ju midsommar och fest väntar. Dock lär jag ta det väldigt lugnt då så det inte blir värre... och blir ingen tvådagars den här helgen iaf!
I brist på annat här hemma så har jag sorterat ur garderoben och fyllde tre stycken kassar med kläder som jag åkte och lämnade av hos syskonen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0