Ångest... :o

Nu börjar det närma sig, den 15:onde ska jag söka till den skolan jag ska plugga i höst. Det finns bara ett problem, jag kan inte bestämma mig om jag ska plugga distans eller inte. Om jag ska plugga på skolan kommer det bli dyra kostnader för pendling fram och tillbaka och tidiga och sena kvällar. Men ska jag plugga distans är jag rädd att jag inte har tillräcklig disciplin att ta tag i skolan. Och om jag pluggar på distans kommer jag missa hela studentlivet, som också är halva grejen… festa och träffa nya människor. Åh, ångest!

Aja, ska ringa studievägledaren och fråga lite hur det fungerar med distansen osv.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på tre kort från i lördags på Elin, Elsa och Mattias :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0