Lunch

Oj vad mycket inplanerat det är i hela April nu känner jag.. hela almanackan är snart full, aja, det är ju kul att det händer nått i ens liv. ;) Idag efter jobbet ska jag förbi Intersport en snabbis sen förbi gymmet och köra ett pass på 1 h. Hem och duscha och göra lite mat. Sen kommer min vän Emma på besök och fikar lite, ska bli mys.

Älskar vädret ute, sitter bara och steker i solen nu på lunchen… kan inte bli bättre.

Har ni tänkt på en sak? Fy tusan vad många det är som fyller år den här årstiden. Känns som att det är födelsedagsfester hit och dit, hur ska man hinna med alla, sluta fyll år!! ;) Juste, vi ska hinna med firmafest med Mattias jobb också.

Sen ska jag till Falun i April igen på återbesök och se hur det har gått med min medicin osv. Mattias ska göra sin ögonoperation också ;o Nervös!   

Nej, nå intressantare än det här blir det inte, i helgen har vi också blivit bjudna på två påskbord hos svärmor/far och Anna med Elin och Elsa.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0