Lunch

Åh jag håller på att dö, min träningsvärk tar över :( Aja, igår så hade Mattias sitt första driftstopp så jag vart hemma själv fler timmar efter jobbet, var lite ovanligt. Men jag passade på att bjuda över Camilla på lite te, så hon kom en sväng och vi hann sitta och snacka skit ett tag :)

Sov jätte dåligt i natt, sista gången jag kolla på klockan var den runt 05.00, låg och sucka hela natten för jag vart så irriterad på mig själv att jag inte kunde sova. Just nu är jag på lunch och sitter ute i solen och njuter lite. Ska ringa unionen snart och kolla upp lite saker. Sen efter jobbet ska jag med Camilla på stan och sen ska jag beställa vår nya garderob om man kommer fram i den där jävla telefonkön, och sist ska jag försöka hinna med ett gympass och handla nå mat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0