Tisdag

 Jobbadagen idag har gått bra, dock fick jag logga på telefon sista tiden på jobbet och såklart så fick jag ett drygt samtal som det sista samtalet jag skulle ta, inte lika bra avslut. Sen efter jobbet har vi fixat mat, vart omelett med ost och skinka, vart riktigt gott. Jag hade tänkte jag skulle gymma nu ikväll, men kom sedan på att jag ska ju börja fasta nu ikväll för imorgon ska jag och ta leverprov igen.... ser jag verkligen inte fram till, gjorde så ont sist :(
 
Nu ska vi iaf se lite avsnitt av tunnelbanan innan läggdags.
 
Fick en kommentar på mitt förra inlägg;
 
 
Och eftersom det står anonym så svarar jag såhär. :)
 
Jag ska ta tjänstledigt under tiden jag ska plugga, men bara under skolterminerna. Jag kommer att vara tillbaka på mitt gamla jobb under mitt "sommarlov" och ev. andra lov. Så på vardagarna när jag pluggar kommer jag behöva jobba lite extra på andra ställen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0