35 kilo

 Sega dag. Har bara känt mig helt slut och bara velat hem hela dagen. Efter jobbet så åkte vi och hämtade upp Elin och Elsa och körde dem till sin träning. Sen åkte vi och handlade på Ica. Nu har vi precis ätit lite tacos och Mattias har somnat i soffan. Jag skulle kunna göra detsamma, är så himla trött. Men får nog hålla mig vaken i två timmar till iaf innan jag går och lägger mig.
Vi har beställt 35 kilo kött också som kommer på onsdag, inte så illa.. det blir toppen! :) Så onsdagskvällen kommer väl att bestå av att sortera köttet i olika fryspåsar och frysa in. Vi har ju en väldigt lite frys (tyvärr), och den är helt full redan nu, har rensat lite idag iaf. Men som tur är så får vi ställa lite hos pappa och Anna som har lite mer plats ;)
 
Nu ska jag fortsätta kolla Simpsons.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0