Äntligen helg!

Känner mig dålig på att blogga just nu. Men nu tänkte jag ta mig lite tid till det. Har både onsdag och torsdag har vart rätt jobbiga. Vart jobbiga dagar på jobbet, med massa skit som jag inte tänker gå in på här..
I torsdags på jobbet kom Amanda vid tre tiden och var med mig dom två sista timmarna på jobbet innan vi gick hemåt. Gjorde inte så mycket den dagen, mest satt ut på balkongen och snacka.
Idag har hon vart med mig hela dagen och haft praktik. Har vart kul att ha henne med! Såg vi till donken när vi kom hem, jag, Mattias och Amanda. Mattias fick åka sin älskade hundkoja som gick igenom besiktningen idag ;)
När vi kom hem kom mamma med Lovisa till oss så hon ska sova hos oss. Hon ligger redan och sover nu och vi kikar på lite film. Hoppas ni får en kul fredagskväll! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0