Godkväller

 Badrummet är typ klart nu, ska bara vänta tills sista hylla han torkat riktigt så vi kan ställa på våra ljus där. Vi vart himla nöjda med en uppiffning i rummet!
 
 
Före/Efter bild
 
Helgensplaner består av, fredag efter jobbet ska jag och fira min lillasyster Viktoria som fyller år. Och Mattias kommer spendera helgen i garaget, så jag får klara mig själv. På lördagen ska jag först träffa Emelie H som är på besök här hemma igen. Ska bli trevligt! Sen ska jag hjälpa Elin och Elsa & och deras två kompisar med sminkning och hår innan dom ska iväg på spelning. Sen kommer Camilla och vi har nog planerat att ev. knäppa lite kort och ta nått glas vin. Mycket rolig lördag tycker jag!! :D
Nu ska jag och min fina sätta på ett avsnitt av tonårsbossen innan sängen väntar.
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0