Helgen

Nu ska jag ta mig tid till att uppdatera lite. I fredags så hade vi ”stå upp dagen”, och det innebar att man skulle stå upp en hel dag på jobbet. Om vi klarade det så skulle vi få en belöning under denna vecka. Och det kan man ju inte missa, träningsvärk från vårruset men skulle ändå klara det. Haha och det gjorde jag! Det är fan drygt att stå en hel dag på mitt jobb då vi står still hela tiden. Plus att man är så van vid att sitta ner. Men fixade det iaf och får se vad vi får för belöning i veckan.

Efter jobbet åkte jag hem och snabbt bytte om och fixade mig inför Jessicas fest med Mathilda, Emelie W och Malle. Var trevligt, sen drog vi ner på krogen och dansade hela kvällen.

På lördagen sen så sov jag ut och satte mig sedan på balkongen och vila lite, underbart väder! Ida kom förbi en sväng och snacka lite skit, sen gick jag över till Jessica och vi drog och handla lite mat. Åkte hem till henne och grillade massa gott. Tog nått glas till maten och sen var klockan redan runt 12 så då bestämde vi oss för att dra ner på krogen och dansa lite. Var skit kul de med och sen skulle vi hem, men oväntat så drog vi på efterfest i korskrogen och vart kvar där till halv fem då vi kom hem. Shit, jag känner mig för gammal för sånt där.. haha tycker inte om efterfester då jag alltid brukar vara helt slut efter krogen.

 

 

Sen på söndagen så vakna jag vid två tiden av att Mattias låg bredvid mig och snarka, så då hade han kommit hem från festivalen också. Var kul att han hade kommit hem, saknat honom. Jag orka inte göra många knop den dagen, haha. Men gick iaf över till Jessica då hon skulle hjälpa mig att klippa mitt hår och fixa mina ögonbryn. Vart jätte nöjd, dock så var ögonbrynsfärgen lite ljus så vart inte så jätte stor skillnad. Får köpa en mörkare till nästa gång.

Sen kom jag hem och kikade på en film med älskling innan läggdags.

Nu ska jag sova, puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0