Helvetes dag

Har vart en riktig skitdag idag!! Vad man än gör så är det fel, har pinat igenom denna jobbdag och bara velat hem. Men sånt är livet, livet ska inte vara lätt och man måste ha motgångar ibland. Tur jag har underbara kollegor som stöttar en när allt inte fungerar som jag vill. Kom hem till min underbara kille också som alltid står bakom mig! <3
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt, försov mig imorse.... Jessica på jobbet ringde och väckte mig som tur var, så jäkla typiskt! Imorgon lär jag upp i tid!
På lunchen var jag, Jessica, Emma och Magda till köket i gränden och åt god mat, mycket trevligt. Kvällen har vi inte gjort så mycket, fixat mat och sen har jag haft teledejt med Emelie H i ca en timme och snacka lite skit. Saknar den tjejen. Men i sommar ska vi ta igen lite tid då hon kommer hem någon vecka!!!
 
Funderar på om jag ska ta en långdusch... men snart börjar arga snickaren och sen vill jag se efterlyst. Så blir väl efter det.
Nej, nu ska jag inte tråka ut er nå mer.. puss och god natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så himla fin bild på dig syrran! :) tack för pratstunden idag, behövdes! <3

2013-06-04 @ 00:32:51
URL: http://www.nattstad.se/rebecca.hogberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0