Kväller igen

 Jobbdagen har gått bra idag, solen har lyst så fint och man vill ju inte göra annat än att vara ute i det här underbara vädret.
Efter jobbet åkte jag hem och stekte lite på ballkongen med Mattias och så fixade vi mat och städade undan lite.
Sen ringde Mattias jobb och han var tvungen att åka till jobbet direkt och jobba över natten. Så här sitter jag. Tog iaf tag i dammsugningen och ska snart hänga Mattias tvätt som han hann sätta igång innan han åkte. Så resten av kvällen kommer spenderas i soffan. Vill se nya Wallander, men kanske ska spara mig till imorgon. Annars kommer jag få se den två gånger eftersom Mattias vill se den också ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0