Mycket kul under en dag!

Igår var jag som sagt till Krylbo och firade min lillasyster som blev 15 år! Stort grattis till dig Viktoria! <3 Mormor körde sedan hem mig och vi åkte förbi dagiset och kollade, det var stoooora lågor, och hela dagiset brann verkligen! Fyfan, jag hoppas att det inte finns någon är är så dum att dom sätter eld på det!
 
Imorse så körde jag runt Mattias och leta nå bildelar och sen körde han till Karlbo och så kom Emelie H hem till mig och vi drack lite te och snacka skit. Trevlig som vanligt! :) Sen hämtade jag upp Elin, Elsa och deras två kompisar och körde hem dem till mig. Så kom Camilla och vi sminka och fixade håret på tjejerna innför deras spelning dom skulle ha sedan på kvällen. Tänkte vi skulle knäppt nå kort, men det vart så sent. Men dom vart supersnygga iaf! Sen åkte jag och Camilla och åt på Beppes och sedan åkte vi till mig och satte oss på ballkongen med en varsin filt, cigg och coca cola och snacka skit i fler timmar. Var riktigt mysigt! :) Så nu drog hon hem för en halvtimme sen och jag och Mattias ska nog snart gå och lägga oss. Kanske ska sätta på någon film ist? Vi får se :)
 
Puss och gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0