Rubrik

Tisdag idag och dagen flyter på hittills, ska sitta på telefon i 1,5 timmar efter lunchen, så får se hur det går. Har ju haft runt 80 i kö nu på förmiddagen så antar att det finns lite irriterade kunder. Men det är bara att köra på och försöka få dem glada igen. Igår kväll efter jag vart på stan så kom jag hem och betalade alla räkningar och kan säga att även denna månad blir tuff! Men snart så är det avbetalt. Happy! Resten av kvällen satt vi bara och glodde på tv och satt ute på balkongen och snacka innan vi la oss.

 

Kollade på myntet vilka bion som går nu och det är ju massa jag vill se. Epic 3D, Baksmällan 3, After Earth och Mattias vill ju se Fast and Furious 6.. undrar hur man ska lägga upp det här. ;)

Nej nu börjar jag jobba snart, puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0