Vårruset

Jobbdagen har rullat på som det ska. Hade lite ångest hur jag skulle göra med bilen. Jag tog den till jobbet i morse och tänkte ha den kvar där tills vi kom tillbaka på kvällen, men stå ställde snälla Jessica upp på att skjutsa mig till jobbet så jag kunde åka hem med bilen på lunchen. Aja, det där vart lite krångligt.. men det gick bra iaf. Efter jobbet så åkte vi direkt mot Västerås där vårruset skulle vara. Hämtade upp Anna på vägen dit och sedan så gjorde vi oss klara för loppet. vart lite uppvärmning också som jag inte alls hängde med på ;) haha men sen så kom vi igång iaf och jag och Anna joggade i princip hela vägen. Gick nog ca 50 meter men resten av de 5 kilometerna joggade vi, kände mig väldigt stolt när jag kom i mål, då jag trodde att det skulle bli tvärtom, springa 50 meter och gå resten. Men så vart det ikke! Så kom i mål på 31 minuter. Sedan vart det picknick på våra filtar. Var god mat och sedan drog vi oss hem då klockan hade blivit mycket. Nu är jag hemma igen iaf och har precis duschat och lagt mig i sängen. Känner mig väldigt bra nu, men imorgon kommer jag ångra detta då jag kommer ha en sååååån jäkla träningsvärk! Men det får jag väl stå ut med.
 
Puss och god natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0