Godmorgon

God morgon,

Igår efter jobbet åkte jag hem en vända och så skrev vi handlingslista och åkte till Ica för att handla mat för veckan. Sen drog vi till gymmet och jag mötte upp Anna för att köra ett tabatapass. Helt slut efter passet vill jag lova! Sen Åkte vi hem och duscha, slog på solsidan, tonårsbossen och ett avsnitt av Elsas värld. Sen var klockan redan halv tolv och det var bara att sova direkt. Vart en bra dag, det är alltid så skönt när man väl kommer hem och man är nöjd att man tog sig till gymmet.

 

Idag är det tisdag och inga planer för dagen. Ska bara plocka undan lite hemma, tvätta och göra en ny köttgryta av högreven som vi har massa av i kylen. Kommer nog dock blir rätt mycket matlådor så lär leta lite plats i frysen.

Nu ska jag åka ner till jobbet, så skriver väl mer senare :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0