Halloween

Nu ska jag uppdatera lite igen, i fredags vart vi tvugna att åka till Gävle efter jobbet för att hämta upp de sista grejerna från partykungen. Alla grejer hann inte komma så vi bestämde oss för att åka dit och hämta grejernapå lagret istället. Det gick bra men man var ju skapligt trött efter jobbet. Kom hem sen vid halv elva tiden och då somna Mattias i soffan direkt. Jag kollade på en bra film innan jag gick och la mig också.
Sen på lördagen vart det halloweenfest, så Ersson, Andersson, Enoksson, Ida, Marcus och Stefan kom förbi oss och så fixade vi oss tillsammans här och fördrack lite. Sen åkte vi till Bjurfors där det var förfest hos Annika. Senare åkte vi till Kingen och dansade resten av kvällen. En pizza fick avsluta kvällen! Grymt rolig kväll.
Här kommer massa bilder.
 
 
Idag har jag åkt till Västerås med Malin och hälsat på Anna i hennes nya lägenhet, var kul att se hur hon kommer bo. Efter några timmar där åkte vi hemåt och Ida har precis hämtat sin grejer. Rebecca och Stefan är här nu och ska sova här inatt. Så ska väl slå på någon film snart tror jag.
Puss och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0