Helgen

 Lite uppdatering igen då, i fredags kom min kusin Emma, var kul att träffa henne igen och prata igenom allt man inte hunnit prata om. Drack lite vin och så bestämde vi oss för att gå ut på kingen. Så vi gick dit och dansade och träffa massa folk. Var roligt. På lördagen sen åkte hon hem och jag och Mattias var och och tvätta min bil, satte upp tavlorna i sovrummet, tog en promenad runt älven och hade sedan myskväll framför tv med ett glas vin för mig och lite whisky för honom. 
Idag har vi storstädat lägenheten, haft pappa, Elin, Elsa och Anders på besök, åt lite pizza och fika efteråt. En riktigt trevlig dag. Mattias vart precis utringd på jobb så han är iväg nu. Jag kollar lite på lyxfällan extra och dricker coca cola.
 
Jag och Emma från i fredags
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Julia Petersson

söta ni var där :)

2013-11-24 @ 19:27:50
URL: http://jphotographs.blogg.se
Postat av: isabella

Vilken fin bild! :)

2013-11-25 @ 10:16:20
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Postat av: Anonym

Fin bild, ja det är alltud mysigt med tillställninar tillsammans kram

2013-11-25 @ 16:18:17
Postat av: monika

;)

2013-11-25 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0