Lunch

Igår jobbade Mattias över så jag gick och handla och började på med maten, blir Carbonara som vi inte ätit på väldigt länge. Stefan och Joakim kom över sen också en sväng så vi åt mat tillsammas. Sen vart det bara chill resten av kvällen, kollade lite olika avsnitt på tv play som vi missat.

Idag ska min älskling också jobba över.. hoppas det inte blir så länge! Jag ska väl hem och fixa någon mat sen kanske gymma om jag orkar. Inga planer alls, skönt!

Nu är jag hemma hos Lotta och ska äta matlådorna innan vi ska tillbaka till jobbet och jobba de sista timmarna.

 


Kommentarer
Postat av: Anita

Underbart att komma i väg å träna :)

2013-11-06 @ 17:39:03
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0